Spørgsmål & Svar

Herunder finder du svar på de mest almindelige spørgsmål, som vi får fra husejerne. Kan du ikke finde det du søger, er du meget velkommen til at kontakte bestyrelsen, gerne på mail. Vi prioriterer højt, at informationerne på vores hjemmeside altid er opdateret. Hvis du oplever fejl eller har forslag til yderligere informationer, så hører vi også meget gerne fra dig.

Overvejer du at købe hus i Lalandia Billund? Eller har du måske allerede købt? Så se her…….

Bestyrelsesmøder og generalforsamling 2023/24: Hvornår er næste bestyrelsesmøde og generalforsamling?

Design 6 huse – hvem skal vedligeholde huset udvendigt?

Design 6 huse – tidligere tagskader

Ejerskifte: Spørgsmål fra ejendomsmægler eller advokat – hvem skal de rettes til?

Elbil, opladning: Må jeg installere ladeboks på mit hus? Eller andre løsninger?

Engangsvederlag ved indmeldelse: Hvem gælder det? Og hvad koster det?

Facebook: Jeg vil gerne være med i Facebook gruppen. Hvad gør jeg?

Forsikring & skader på hus: Hvad gør jeg, hvis jeg opdager en skade på mit hus?

Generalforsamling. Jeg har ikke modtaget en indkaldelse (udsendes ca. 3 uger forinden)? Hvordan afgiver jeg fuldmagt til generalforsamlingen? Og hvem kan jeg stille spørgsmål til?

Havemøbler: Jeg har sat mine havemøbler i skuret for vinteren, hvornår skal de ud igen?

Hegn, læsejl og andre forandringer ved huset: Må jeg opsætte hegn eller andet omkring huset? Eller må jeg bygge om og lave forandringer på huset?

Gorenje hårde hvidevarer: Udskiftning + reparation

Ladeboks fra Norlys

Ny husejer – hvad skal jeg være opmærksom på?

Mails fra Grundejerforeningen: Jeg modtager ingen mails fra Grundejerforeningen, jeg har fået ny mail-adresse, er flyttet eller fået nyt telefonnr. Hvad skal jeg gøre?

Kontingent: Hvad skal jeg betale årligt?

Maling, udvendigt: Hvornår skal jeg male mit feriehus? Og hvor finder jeg tilbud på maling?

Hvordan finder jeg min nabo: Må jeg få adresse og telefon nr på min nabo fra grundejerforeningen?

TV, kanaler og startside

WiFi – jeg har svagt/ustabilt internet – hvad gør jeg?